De ce e important sa ai un furnizor IT unic pentru proiectul Start-Up Nation?

Pentru ca acest proiect este o cursa contra timp din care putini ies asa cum si-ar dori. Este o lupta teribila cu birocratia, legislatia, conditiile si disponibilitatea pe piata a produselor si desigur, concurenta.

Si da, nu ai timp sa te ocupi de toate. Majoritatea celor care se inscriu in acest program sunt antreprenori la inceput de drum (sau cel putin asa ar trebui sa fie), care se straduiesc sa faca singuri cat mai multe pentru a nu angaja costuri suplimentare. Sa te ocupi de toate iti da un anumit sentiment de mandrie si control, dar aduce si suprasolicitare si lipsa timpului suficient necesar achizitiei de echipamente, in cazul nostru.  In cele din urma, implementarea proiectului va avea de suferit.   Cu totii ne-am confruntat cu o astfel de problema la un moment dat, de aceea este bine sa nu uitam ca nu banii sunt resursa limitata, ci timpul. Banii pot fi imprumutati de la un prieten, dar timpul nu ni-l poate oferi nimeni.

E greu de acceptat, dar chiar nu ne pricepem la toate. Cu siguranta esti specialist in domeniul tau, stii foarte bine cum sa-ti faci meseria si mai ales de ce resurse ai nevoie.  Cand vine vorba de echipamentele IT este bine insa sa consulti un specialist, care sa-ti ofere caracteristicile tehnice optime pentru activitatea ta, sa stie care sunt distribuitorii de incredere si unde gasesti cel mai bun pret. E un fel de delegare temporara, iar delegarea este una din cheile reusitei in afaceri.

Atunci cand ai facut bugetul, probabil nu ti-a explicat nimeni suficient de clar ca ceea ce treci la descrierea echipamentului va trebui sa se regaseasca cuvant cu cuvant, caracteristica cu caracteristica si la acelasi pret in documentele de achizitie.  Ce te faci daca echipamentul pe care l-ai bugetat nu mai este disponibil, pretul s-a modificat fata de cat ai bugetat, daca pretul trecut in proiect a fost unul de promotie temporara sau caracteristicile lui s-au modificat?

Nu am exagerat in cele enumerate mai sus iar cei care au trecut deja prin START-UP 2017 va pot confirma acest lucru.

Ce va putem spune este ca exista solutii pentru aproape toate problemele, dar pentru acest lucru e bine sa apelezi la expertiza unei companii cu experienta in domeniul achizitiilor.

MXLINE, ca furnizor de echipamente IT a fost implicat si in START-UP NATION 2017, START UP PLUS, MICROINDUSTRIALIZARE, proiecte care au reprezentat provocari chiar si pentru noi. Am gestionat cu succes peste 35 de proiecte SUN 2017 cu o valoare ce a depasit 300.000 Euro, constand in echipamente IT furnizate pentru companii din industrii si domenii diferite: industria textila, industria creativa, domeniul medical, dezvoltare de software, agricultura sau constructii.

De ce ne dorim sa te ajutam desi e complicat?

Pentru ca am acumulat o experienta de peste 10 ani in furnizarea de echipamente, suntem la curent cu necesitatile companiilor din punct de vedere IT si ne-am familiarizat deja cu etapele necesare finalizarii unui proiect atat START-UP NATION, dar si a altor programe de finantare.

Si da, e bine sa ai un singur furnizor pentru toate echipamentele IT pentru ca salvezi timp, bani si foarte mult stress.

Va invitam sa ne contactati pentru a programa o intalnire in vederea stabilirii detaliilor proiectului dvs.

LEAVE REPLY

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *