INTERNET OF THINGS (IoT)

In traducere romaneasca inseamna internetul obiectelor si se refera la internetul care conecteaza in retea diverse echipamente, servicii si sisteme automate.  Pentru a se putea realiza o astfel de retea este necesar, desigur ca acestea sa fie echipate cu aparatură de rețea, și cu electronică.

FIRMWARE

  • este un soft de mici dimensiuni stocat in memorii de tip ROM, EPROM sau PROM; 
  • este dedicat doar echipamentului pe care a fost instalat; 
  • este o combinatie de software si hardware.

Exemple de echipamente ce au instalat firmware: camere foto digitale, calculatoare, diverse playere, routere, console de jocuri, telefoane mobile.

HELPDESK REMOTE

– presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanta, in scopul remedierii problemelor semnalate, folosind numai legaturi de tip VPN, care garanteaza conexiunea unei persoane autorizate. Utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor, modalitatea de rezolvare a incidentului semnalat.

HELPDESK TELEFONIC

– are ca scop identificarea situației sesizate si reprezinta prima etapa in solutionarea problemei de la distanta. Astfel, utilizatorului ii sunt oferite informatiile necesare pentru rezolvarea incidentului.
– veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita in acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta de asistențta tehnica prin telefon.

ONSITE SUPPORT

Un tehnician sau o echipa de tehnicieni se va deplasa la compania dumneavoastra pentru rezolvarea sesizarii, in cazul in care primul tip de suport nu este eficient. Termenul maxim de remediere al sesizarii depinde de natura problemei si de serviciul care este afectat, fiind stabilit de comun acord prin SLA (Service Level Agreement)