Aveti, evident, opțiunea unei echipe interne, dedicate acestor operațiuni, ceea ce se justifica in anumite situatii, insa noi iti propunem o a doua optiune, mult mai eficienta din multe puncte de vedere, o solutie scalabila pentru orice tip de activitate: externalizarea serviciilor de administrare a retelei de calculatoare.

  • ADMINISTRARE RETELE DATE/ VOCE

Pachetele de servicii intretinere sisteme sunt oferite sub forma unor abonamente lunare, organizate astfel incat sa reprezinte o solutie completa pentru necesitatile clientilor nostri. In acelasi timp, pachetele ofera avantajul unor costuri lunare fixe.

  • SERVERE, VIRTUALIZARE, VPN:

    Succesul unei companii se bazeaza pe servere stabile și bine intretinute. Pentru ca aceste doua cerinte sa fie indeplinite, sunt necesare verificari periodice, suport proactiv si upgrade-uri regulate asupra serverelor. Foarte important este ca acest lucru safie facut de specialisti certificati pentru toate sistemele de operare.Va oferim soluții complete de virtualizare, plecand de la virtualizarea desktopurilor si a serverelor pana la virtualizarea spatiului de stocare a informatiilor, precum si a unor aplicatii sau a echipamentelor active de retea (switch-uri cu management si/ sau routere). Astfel beneficiati de o infrastructura scalabila, tot timpul adaptata nevoilor dumneavoastra, fara riscul de a cumpara echipamente care nu va vor fi de folos mai tarziu. In plus economisiti spatiu, energie electrica, timpi de migrare redusi, accesarea datelor din cloud, precum si extinderea duratei de viata a unor aplicatii invechite care nu mai sunt compatibile cu actualele sisteme de operare.

    Solutii de conexiuni securizate VPN

    Mobilitatea este cheia succesului oricarei afaceri, asa ca va oferim posibilitatea de a va accesa resursele interne chiar daca nu sunteti prezent fizic in reteaua interna. Realizam acces la resursele interne ale companiei din exterior prin tunele securizate VPN (Virtual Private Network) , criptate cu pana la 1024 bytes, pentru a asigura confidentialitatea necesara autentificarii partilor, precum si integritatea datelor.

  • HELPDESK & REMOTE SUPPORT:

    Helpdesk Telefonic: 

    – are ca scop identificarea situatiei sesizate și reprezinta prima etapa în solutionarea problemei de la distanta. Astfel, utilizatorului ii sunt oferite informațiile necesare pentru rezolvarea incidentului.

    – veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita în acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta de asistenta tehnica prin telefon.

    Helpdesk Remote:

    – presupune conectarea la stațiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanță, în scopul remedierii problemelor semnalate, folosind numai legături de tip VPN, care garantează conexiunea unei persoane autorizate. Utilizatorul poate observa în timp real, pe propriul monitor, modalitatea de rezolvare a incidentului semnalat.

    On-site support:

    – un tehnician sau o echipă de tehnicieni se va deplasa la compania dumneavoastră pentru rezolvarea sesizării, în cazul în care primul tip de suport nu este eficient. Termenul maxim de remediere al sesizării depinde de natura problemei și de serviciul care este afectat, fiind stabilit de comun acord prin SLA (Service Level Agreement)

  • MANAGEMENT LICENTE:

    Gratie managementului licentelor, cei interesati pot avea o privare de ansamblu asupra numarului licentelor. Astfel se pot evita doua situatii: prima este cea in care o companie foloseste mai multe licențe decat ar avea dreptul, a doua este cea in care o companie nu foloseste toate licentele pe care le-a platit. Companiile trebuie sa foloseasca acest management al licentelor cat mai rapid cu putinta, chiar acum daca se poate si nu maine, pentru ca astfel se pot castiga multi bani.

  • MANAGEMENT CONSUMABILE:

    Fara niciun dubiu, aveti o multime de lucruri de gestionat in cadrul organizatiei dumneavoastra. O defectiune la imprimanta, consumabile nelivrate la timp, bugete de printing depasite sau discutii intre centrele de cost nu sunt ceea ce aveti nevoie in acest moment! Mai mult chiar, costurile cu parcul de printing al organizatiei sunt adesea extrem de greu de controlat si mult mai mari decat bugetul initial.

    Ceea ce noi va propunem este ca fiecare dintre noi sa ne ocupam de activitatile la care ne pricepem mai bine: noi va preluam problemele de printing, iar dumneavoastra va ocupati de business, in timp ce procesele interne de copiere, tiparire si scanare functioneaza.

  • WEB HOSTING:

    Pachetele de Hosting sunt create pentru a satisface nevoile tuturor clientilor nostri. De asemenea daca nu regasesti un pachet convenabil pentru tine si afacerea ta putem crea unul special pentru tine. Oferim asistenta tehnica tuturor clientilor care doresc sa beneficieze de serviciile de hosting oferite de noi, cat si recomandari de configurare a  emailului pe diferite dispozitive.